Thursday, May 17, 2012

T-Shirt Mantera Hitam


Untuk T-Shirt yang tiada ilustrasi

Salam hormat. T-Shirt ini bukan bikinan saya. Saya hanya tolong mempromosikannya sahaja. Bikinan dan garapan dari seorang ahli rakan KSF, saya izin dan kata, buatlah. Saya tidak pandai dalam bidang dan bahagian ini, tapi memang sudah lama mengidam agar adanya t-shirt sebegini untuk novel saya. Malah mengidam untuk adanya 'single' bagi setiap terbitan novel saya untuk tujuan promosi. Kepada Sdr Zolzaidi, saya ucapkan terima kasih tidak terhingga. Kepada sesiapa yang berminat, bolehlah menghubungi beliau secara terus. Saya tidak menjualnya, hanya tolong promo sahaja. 

Dihasilkan dalam dua warna, hitam dan putih. Pilihlah mana-mana yang sdr/i berminat atau mungkin sahaja kedua-duanya sekaligus. :)



T-Shirt berilustrasi
PRE-ORDER T-SHIRT MANTERA HITAM | 16 MEI - 16 JUN 2012
TARIKH PENGHANTARAN : 05 JULAI 2012
HARGA : RM35.00


Cara untuk membuat pesanan :
Bank in jumlah amaun mengikut kuantiti pesanan ke no akaun:

MAYBANK: 507134244106 | ARTWORK STUDIO
Sila nyatakan pembelian nama barangan :
(semua kos penghantaran adalah PERCUMA seluruh Malaysia)

Sila emailkan:

NAMA:

ALAMAT: (utk urusan pos)

NO TELEFON:

SAIZ TSHIRT: S - XXXL (untuk lengan panjang penambahan sebanyak RM5.00)

KUANTITI:

‘Detail Pembayaran’ @ ‘Scan (slip pembayaran)’ ke:

info.artworkstudio@gmail.com
(tuliskan pembelian t-shirt mantera hitam)

Sebarang pertanyaan sila hubungi/sms ke no. 013 4863286 (eddy)

Terima Kasih

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP