Wednesday, October 12, 2011

Tempahan Mantera Hitam dan Raungan Mantera


Novel yang ditempah melalui saya

Makluman kepada para pelayar blog saya, Raungan Mantera adalah novel terbaru saya dengan Alaf21 dan merupakan sambungan pada Mantera Hitam. Boleh tempah juga melalui saya. Tempahan boleh dibuat melalui serunaifaqir@yahoo.com (sertakan nama, alamat, no hf dan pilih sama ada mahu membayar melalui akaun Maybank @ CIMB @ BSN Giro). Terima kasih.

Mantera Hitam - RM 16.00
Raungan Mantera - RM 15.00

Kalau mahu dihantar melalui pos ekspres, sila tambah RM 10.00. Sekiranya tidak, saya akan mengirimnya melalui pos biasa.

1 comments:

Bidadari Syurga 10:11 PM  

raungan mantera saya dah ada... saya nak cari kat kedai satu lagi tu....

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP