Wednesday, July 06, 2011

Kelab Karya SF

Timbul pula ilham tadi apabila sedang mencari bahan-bahan untuk novel terbaru - ya, kenapa tidak buat kelab? Memandangkan ramai juga rakan2 yang bertanya tentang sambungan MH2, jadi saya fikir, dengan adanya kelab ini lebih memudahkan. Disamping itu, ia menjadi wadah untuk karya-karya yang lain dimaklumkan. Ada yang suka kisah2 aksi, fantasi, silat dan ada pula yang suka karya yang lebih berat. Jadi, saya satukan sahaja di sini.

Bukanlah saya ini popular sangat, tapi hanya untuk memudahkan sesiapa yang berminat untuk mengetahui perkembangan karya saya sahaja. Jadi, saya menjemput sesiapa sahaja rakan2 yang berminat, jom sertai kelab yang diwujudkan melalui fb dan baru sehari umurnya.

Jemputlah :

SILA KLIK SINI

Terima kasih.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP