Wednesday, June 17, 2009

Perjumpaan Penulis Alaf 21

Sama sekali tidak seperti yang saya sangkakan ketika fikiran saya melayang di dalam komuter. Tahu-tahu ia bukannya perjumpaan atau bengkel atau juga kursus yang berkaitan dengan penulisan. Tapi lebih kepada motivasi dan kesedaran diri dalam berkarya. Saya fikir ini suatu perjumpaan yang amat bagus sekali. Banyak perkara yang saya pelajari, amati dan hadami ketika bilah waktu meniti dari angka ke angka. Cerita selanjutnya di sini - Perjumpaan Penulis Alaf21.

Lebih dari itu, tentulah saya agak teruja kerana dapat berjumpa dengan teman-teman sepenulisan yang seringkali ditemui di alam maya, mahupun di selfon. Perjumpaan ini membuatkan hati saya terjentik dan mengingati kembali perjalanan diri. Diri.

4 comments:

¤(`×[¤ CrUeLLy ¤]×´)¤ 9:36 AM  

Pagi Encik Serunai Fakir,
Terima Kasih Mya ucapkan. Sempat menjengah ke laman Mya...Owh..tidaklah Mya tau yg Encik Serunai Fakir adalah registered writter..Tahniah ya!! keep up a good work.. Harap2 boleh berjaya seperti Sydney Sheldon atau John Grisham..

Rasha_rz 7:08 PM  

wah, khusyuknya si baju belang tu?

anazkia 1:09 AM  

Subhanallah... Alhamdulilah... setelah sekian lama saya mencari, akhirnya ku jumpa juga encik di dunia maya ini. Tak terkata, sungguh...

Beberapa tahun dahulu, saya menemukan nama encik dalam majalah sastera. Sungguh saya teruja malam ini.

Sisipan Ilham 8:35 PM  

wehh awat tak ajak aku. aku nak p.
awat, tak buleh ka

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP