Monday, June 08, 2009

HSKU 2008


Semua milik Dia. Alhamdulillah syukur, terima kasih atas doa teman-teman yang sentiasa mendoakan dan memberi sokongan yang tidak putus-putus. Memang ini sangat manis buat saya, semanis doa dan sokongan teman-teman, bagaikan permata zamrud, nilam dan yakut yang menyangkutkan sinar gemilangnya di hati saya.

18 comments:

Rozlan Mohamed Noor (RMN) 9:25 AM  

TAHNIAH, lihat ulasan antologi di akhbar Utusan Malaysia hri ini. Juga di celikhuruf.blogspot.com

Wahyu Budiwa Rendra 9:41 AM  

salam bang khairul. tahniah!

Teratakerapung 11:17 AM  

tahniah saudara.

Mawar 2:20 PM  

SF
selamat, tahniah dan terus menulis!

Rasha_rz 7:23 PM  

Tahniah dik, hari ini awak dalam akhbar. kak ila tumpang senyum & tunjukkan ke kengkawan, penulis hebat itu kenalan kak ila. bangga rasanya.

Anonymous,  9:11 PM  

bro poyo...tahniah, keep it up

Zaid Akhtar 9:42 PM  

Salam.
Tahniah, Bro.

Cikgooden (Selumbar Emas). 10:38 PM  

dah semua cakap tahniah..aku tak nak la cakap mende tu..kau pun tahu kan...ha ha ha..

aku cakap congrat je la..heh...

mu hebat bro!..sunggguh..

sf,  8:25 AM  

RMN - Terima kasih. Saya sudah menjengah ke teratak tuan.

Ren, Teratak Terapung, Kak Mawar - sama2 kita, terima kasih.

Kak Rasha - aduhai, saya tak hebat kak. Yang hebat cuma Dia.

Anonymous - terima kasih.

Zaid - Salam, terima kasih bro.

CikgooDeen - hehehe, terima kasih bro, wakil utk puak bergendang kita Din ...

ideamenulis 12:25 PM  

Tahniah SF, hadiah utama. Menulis demi kebenaran.

ahadancoach 12:58 PM  

Salam Bro, gua dan family kita semua tumpang gembira dgn kejayaan lu ne..ingat ini juga ujian buat lu...apa-apa hal pun teruskan berjuang kejalanNYA kerana perjuangan byk cara dan asbabnya...

Anonymous,  1:24 PM  

chai,

congrats, insya allah i'll buy a copy the anthology and hopefully sget a signature of you too on the book

yg ikhlas,

geng dpa 2/98

Ibnu Ahmad al-Kurauwi 2:06 PM  

Tahniah berganda,
Rezeki anak? atau rezeki jadi bapak? Bawak 'mak'nya ke nanti?


al-Kurauwi

Ainin Naufal 3:47 PM  

tahniah,
cendol sri rampai semangkuk!

Anonymous,  10:58 PM  

tahniah!

Maizura Mohd Ederis 12:31 AM  

Salam SF,

Tahniah! Tahniah! Tahniah! (3 kali tau saya ucap)

zakiah 2:53 PM  

Tahniah Tuan Serunai Faqir...
selamat maju jaya

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP