Friday, November 14, 2008

Bergendang di BSLN - 15/11/08

Sila klik gambar untuk besarkan saiz.

Salam kawan-kawan semua, saya mewakilkan sahabat saya dari BSLN ingin menjemput sesiapa yang lapang untuk hadir ke Balai Seni Lukis Negara, pada 15/11/08 (sabtu) - Jam 8.30 malam untuk menghadiri acara seni di Laman Santai BSLN pada malam tersebut. tiada bayaran - percuma sahaja. Kumpulan gendang saya ada juga bermain pada malam itu selain dari Imuda, S. Amin Shahab, Pak Pandir. Tau-tau ajak tengok kami bergendang kan? Hehehe ... jangan marah.

8 comments:

macai_suci 11:58 AM  

wah menarik ni bro...insya allah mungkin pergi kot

Cikgooden (Selumbar Emas). 2:32 PM  

waaaa.Selamat bergendang bro. tak dpt dtg pulak...melopaih la.

Ainin Naufal 12:36 AM  

aku dh lama ngidam nk ke BLSN yg jaraknya seinci dr depan hidung aku ni, tp x dak geng. kekasih aku tak paham lukisan. Aku pun jadi tiada mood!

anTusufi 12:39 PM  

salam tuk SF n semua...

SF, macamana ya ambe nak emel kamu? kalo takleh bgtau kat publik ni, sila mel ambe..buleh kan?

ibnuzahra@gmail.com :)

syukran ya...

Webmaster 6:34 PM  

Jom aktifkan diri anda di www.resthour.blogspot.com

Rasha_rz 4:09 PM  

hai, assalamualaikum. lama juga kak ila tdk mencatat apa2 sewaktu menyinggahinya. sekadar melewati dan mengutip hidangan di dalamnya. tuan rumah apa khabar? sihat? alhamdulillah...

OTAI (Otak Tenang Akal Inovatif) 3:28 PM  

dek mari kita cari islam...

tanpa pakatan rakyat... tanpa bn

mari bersama abe berjuang dalam gerakan netizen perkasa di

http://aberamly.multiply.com

kak ila 3:41 AM  

hai, sf pun dah mula malas update
N3? apa dah jadi adik ni? bangun, bangun! perjuangan perlu diteruskan.

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP