Tuesday, June 10, 2008

Sekitar Pelancaran 14 Novel

Kholid, WB Rendra dan Hanisah Othman tersenyum bangga kerana tak lama akan mendapat royalti yang besa agaknya... hehehe


kak zamidah (baju merah), WB Rendra dan Zulkhair - antara barisan penulis yang hadir.

Tak banyak gambar yang dapat aku rakamkan kerana berada di pentas bersama teman2 - bergendang. Seperti biasa majlis seperti bukanlah satu majlis yang besar jika dibandingkan dengan majlis pelancaran kumpulan cerpen seorang besar tempoh hari. Meskipun nama Pak Samad ada tertera, namun auranya tidaklah sekuat aura AF atau apa2 rancangan realiti yang terhidang di tivi. Namun aku bersyukur juga kerana majlis berjalan dengan lancar walaupun tidak mendapat sangat kerjasama dari pihak2 yang tertentu.

Entah apa yang diluahkan oleh wanita 'naga' ini kepada Kholid? Hehehe ....

4 comments:

fadz,  8:23 AM  

salam, memerlukan HP anda.. sila emelkan..

oh ya, syabas.. tetap mengatakan majlis pagi itu berjaya (mak kata, hari tu besday agung, orang malas nak keluar pagi tu lepas harga minyak naik).

kak ila,  8:23 PM  

tahniah adik2. seronoknya kalau kak ila dapat turut serta kan?beri sokongan pada penulis2 hebat ini.

Wan Nor Azriq 2:58 PM  

Tahniah buat abang dan rakan-rakan kepezi yang lain.Seronok tengok abang buat persembahan.

Ainin Naufal 12:31 PM  

tahniah atas dua kemenangan. harap tahun depan kedudukan tu berganjak le ke depan sikit. hehe.

apa pun cayalah bro!

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP