Monday, June 02, 2008

Jadi Editor Freelance? & Pelancaran Novel KEPEZI


Ianya bukan satu perkara yang menyeronokkan. Tanyalah pada mana2 teman2 yang jadi penyunting bebas. Dari segi mendapatkan kerja, menunggu bayaran yang buat kita ternganga. Tak sama dengan editor tetap. Tapi syukur aku masih ada kerja lain untuk dilakukan. Jadi, nasihat aku kepada kawan2 yang teringin nak jadi editor bebas ni kena fikir banyak2lah sebelum itu. : )




Pelancaran Novel Warga KEPEZI
--------------------------

14 buah novel bertemakan industri akan dilancarkan secara rasmi di DBP pada 7 Jun 2008, kepada kawan2 yang berkelapangan dijemput hadir untuk majlis itu. Ia akan dirasmikan oleh Pak Samad. Sekian.

Makluman di blog lain :

9 comments:

kak ila,  1:24 AM  

sf, majlis ni di DEWAN JUBLI PERAK Shah Alam ya? kak ila dapat jemputan dari KARYAWAN, dengarnya majlis tertutup. hanya yang dijemput melalui kad jemputan sahaja, pengiring pun tidak digalakkan.

Ibnu Ahmad al-Kurauwi 7:45 AM  

Bukan Kak Ila,
Majlis di DEwan Jubli Perak, Shah Alam tu anjuran kerajaan negeri Selangor. Dia buat malam.

Majlis Pelancaran buku ini buat siang di DBP T2 KL. Terbuka kepada semua, makan pagi + tengah hari disediakan. Sorrylah duit minyak tak sediakan. Heheheh.. naik, jangan tak naikk...!

al-Kurauwi
http://ibnuahmadalkurauwi.wordpress.com

Ainin Naufal 12:18 PM  

ternganga ek? hihi. ada usaha, mesti ada rezeki.

Rasha_rz 12:27 AM  

Sory adik. kak ila dah rancang betul2 nak hadir di majlis tu. tiba2 (pagi) ada perkara lain pulak menimpa... kena bergegas ke rumah abang kak ila, sakit. Sedihnya tak merasa kemeriahan majlis pelancaran. apa2pun, tahniah. Semoga terus berusaha. Di mana ada kemahuan, di situ ada jalan. JANJI ALLAH ITU BENAR.

fadz,  2:31 PM  

sedih hilang HP masih tak selesai..
eh, maaf, tunggu lama sangat ke?

zalisa,  8:49 PM  

Tak sihat itulah alasan tak dapat pi ;)

djambu puadovich 1:59 PM  

salam saudara SF, saya ada beli novel saudara dan dah baca dah. saya ada tulis reviu sikit2. harap dapat luangkan masa baca reviu/pendapat saya terhadap karya saudara. terima kasih

djambu puadovich 2:08 PM  

lupa pula...
blog saya http://penatxabes.blogspot.com

Kerda 10:06 AM  

Great work.

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP