Monday, March 24, 2008

Gambar Perkahwinan



Ahlamdulillah tangal 15/3 majlis perkahwinan saya berjalan. Doakan kami berkekalan hingga akhir hayat. Amin. Walau bagaimanapun, saya tetap bermain serunai sempena nama pena saya. Terima kasih kepada mereka yang hadir. Gambar ini untuk tatapan teman2 yang tidak hadir ke majlis saya. : )

18 comments:

Nissa' Yusof 12:25 PM  

salam. haaa ade pun gambar. hehe=)

gayour 1:31 PM  

TAHNIAH BRO!
selamat pengantin baru dan menikmati/menjalani hidup sebagai suami/isteri. moga diberkati dan dirahmati Allah.

tahniah dan syukur pada Allah.

John Norafizan 1:53 PM  

Tahniah! tahniah! Bro minta maaf, hari tu pelancaran novel Garis-Garis Deja Vu aku plak... anyway, moga berkekalan hingga ke anak cucu - John Norafizan

Ainin Naufal 7:51 PM  

esh, kena main serunai jugak? weh, bila nak datang amik hadiah ko nih?

Nunn 12:54 AM  

tahniah brader...semoga kekal ke anak cucu...pesta buku nanti lu ada turun ka......perghhh

blackpurple @ jowopinter 6:17 PM  

Tahniah! Alhamdulillah! Semoga diberkati dan dirahmati Allah hingga ke akhir hayat.


Tak dapat wak nak bersilat pulut... :D

Wan Nor Azriq 7:00 PM  

tahniah dan semoga kekal bahagia

Rasha_rz 9:40 PM  

ha. akhirnya menjadi suami. tahniah sudah tergolong dikalangan umat Muhammad yang sempurna. Sory hari tu kak ila tak dapat hadir, kak ila bercuti bersama anak2 ke tempat sejuk di Malaysia. Rancangan dah lama, tak upaya ditolak lagi. Nak jaga hati anak2.Apa2 pun kak ila sentiasa mendoakan kebahagiaan adik akak berdua. Salam kenal kak ila pada isteri ya?

EFS 1:52 PM  

Alhamdulillah, setinggi - tinggi tahniah. Baru semalam baca cerpen kat akhbar dan baru jek diblogkan tadi!!

MODERATOR 5:02 PM  

Dengan Izin dan Budi Bicara Tuan Punya Blog. (United Bloggers)

Anda mahu tahu mengapa masyarakat Malaysia sedang menuju kearah Masyarakat HYPER-TENSION pada tahun 2020?

Sila buat lawatan sambil belajar di:

http://theindiestory.blogspot.com/

CHECK IT OUT! Bloggers harus bersatu.

adam brown 10:56 AM  

Hello I just entered before I have to leave to the airport, it's been very nice to meet you, if you want here is the site I told you about where I type some stuff and make good money (I work from home): here it is

anis sarah 2:13 PM  

oh? tahniah! kebetulan pada tarikh lahir saya pulak tu!

Ibnu Ahmad al-Kurauwi 3:21 PM  

tahniah,

Allah selamatkan kamu (3 X)

Allah selamatkan pengantin baru, Allah selamatkan kamu....

al-kurauwi

Uncle Tom 9:15 PM  
This comment has been removed by the author.
dingin 9:19 PM  

Salam,

tahniah. Maaf kerna tidaksempat hadir.
doanya,kekal hingga ke surga

birungu 9:35 PM  

tahniah.. semoga sampai ke akhir hayat..

ada masa berkunjungla ke blog baru saya

http://birungu.wordpress.com

fadz 4:24 PM  

wahhh, hebat hebat! syabas! tumpang gembira abang dah kahwin.. oh ya, ada bahan menunggu suntingan, hehe:) Jumaat depan boleh?

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP