Friday, October 05, 2007

Selamat Hari Raya Aidil Fitri

Salam kepada rakan2 semua.
Semoga hari raya ini membawa keinsafan kepada kita semua. Tahun ini mungkin saya beraya di KL sahaja. Disamping itu saya memohon maaf daripada anda yang sudi singgah di teratak meskipun cuma untuk sebentar. Maklumlah bicara itu bisa setajam pedang, dan mata pena bisa lebih tajam dari pedang. Maafkan daku.
Terima kasih banyak2 saya ucapkan. Kita jumpa lagi selepas raya lagi, Insyallah.
Kepada teman-teman yang membeli novel LSI secara 'online' atau memesan terus dari saya, terima kasih banyak2 saya ucapkan.
Kalau ada teman2 lain yang mahu membeli terus dari saya sila emel di serunaifaqir@yahoo.com

11 comments:

Zalisa Maz@ZN Isa 11:16 PM  

Selamat hari raya, maaf zahir dan batin juga :)

blackpurple @ jowopinter 12:35 PM  

Selamat Hari Raya. Maaf Zahir & Batin.

Salam Dunia!

Nissa' Yusof 1:11 PM  

salam aidilfitri..LSI lepas raya..simpan untuk sy tau=)

puteri 2:17 PM  

سلام عيد الفطرى
معاف ظاهير دان بطين

unicorn 3:49 PM  

salam aidilfitri dari aku jgk...
moga hari kita semua beroleh kemenangan pada lebaran kali ini..

jeff,  10:05 AM  

diucapkan selamat menyambut idilfitri. saya raya KL gak ..

Abang Long 1:56 PM  

Selamat Hari Raya. Maaf Zahir & Batin. Semoga ceria berhari raya bersama keluarga tersayang. Berhati - hati dijalan raya. Ingatlah keluarga tersayang. ANDA MAMPU MENGUBAHNYA.

Anonymous,  11:32 AM  

Selamaaat Haaariii Rayaaaa.... teng teneng teng teneneng, tut!
~kangaq

gayour 1:01 PM  

selamat beraya sakan. moga selamat dan berbahagia di aidil fitri. jangan lupa baca doa naik kenderaan dan doa makan seblum belasah kuih samprit!
maaf zahir dan batin.

zf_zamir 1:25 PM  

selamat hari raya, saudaraku, hehe..

maaf zahir batin kerana tak sempat beli LSI..tapi memang sudah masuk senarai..

harap lepas raya, guna duit raya, hehe

liiproduction 3:19 AM  

hey there SF, thanx fer yer comment on this one..ya r rite, dude!` n im about doin the same here on my side..doin the thing that i ove most..the thing i wanna do th MOST, in ma life!~ all the best to ya, dude~ ya always got my FULL SUPPORT!~ slamat ari raya to ya, dude~

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP