Sunday, October 14, 2007

Malam Raya Pertama

Fuh, memang sadislah raya di KL ini, macam biasa saja. Tiada apa-apa yang menarik hehehe ... bagi orang yang sudah biasa beraya di KL, saya tak tahulah bagaimana perasaan mereka. Tapi bila lewat malam saya layan vcd lagu2 metal yang lagi best dari rancangan tivi yang setiap tahun menayangkan hiburan dan lagu yang sama. Sambil layan lagu, kita menaip. Yeaaa ...


12 comments:

Anonymous,  10:16 PM  

wei.. band mana tu?
~kangaq

liiproduction 5:27 AM  

SF-thanx fer the raya greeting & wish, buddy!~ slamat hari raya to ya too, dude!~ xpe xpe, raya kat KL pun best jugak...tgk la teun2 depan gua pegi join lu org beraya kat KL lak okes? heh :-D ya r rite, dude!~we need no understandin, aint we? just give us sum respect to do whut we really wanna do in our lives!~ KEEP IT UP, buddy!~ ALL MA SUPPORTs WIL BE YOURS!~ ;-)

jeff 9:52 AM  

raya KL best apa .. hehe

Rasha_rz 7:01 PM  

salam syawal dan selamt aidilfitri. sorrylah, kad raya macam zalisa tu, tak ada untuk awak. Ha, selepas 20 tahun, barulah tahun ni kak ila menyambut syawal di kampung... best gila! terkenang zaman 20 tahun dulu. banyak nostalgia zaman silam kembali bertopeng, sedih pun ada...

puteri 10:17 PM  

nk tulis apa dlm emel yg nk hntr?

puteri 10:18 PM  

kak ila.. wah, igt lg zmn mude2 dlu ;)

Anonymous,  1:55 AM  

erk, tak tau! hahaha...
~kangaq

Rasha_rz 12:59 PM  

Putri - ha, macam2 yang terkenang. Bukan sahaja zaman muda2, tapi juga zaman kanak2 dan zaman kelahiran... Banyak betul perubahan, (pembangunan) sempat juga kak ila mampir ke sekolah ha.... menitis air mata.

Anonymous,  11:47 PM  

sadisnya kau beraya kat kay ell. hehehe... aku malam raya n raya pertama bantai tido. pandang kiri kanan, x de sesapa. aku pun sadis jugak!

~ainin naufal~

Bin_Ali 12:26 PM  

layan metal, isy, isy

Zalisa Maz@ZN Isa 7:28 AM  

Ni raya ke dak ni? Org bertakbir, bertahmid, hang sibuk dgn metal!

Maslina Mahbu @ Armiza Nila 8:34 AM  

Selamat Hari Raya Dik.

Kak Maslina nak maklumkan dah masukkan duit RM20.00 tu ke akaun Maybank adik malam tadi, Selasa, 27/10/2007 jam 8.11pm utk beli novel adik tu.

Sila akui penerimaannya.

Terima kasih bebanyak...

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP