Saturday, September 15, 2007

Penantian ...

Macam tunggu bulan jatuh ke riba keluaran DBP ini! Kelmarin semasa mengunjungi kedai DBP, tiada lagi. Di kedai buku Dawama di AU3 juga belum ada. Hehehe

Sumber : Dawama Online

Info Buku

Lagukan Senandung Itu Penulis: Serunai Faqir Penerbit: DBP No. KK: 899 205545101 No. ISBN: 9789836296092 Tahun Terbitan: 2007 Harga Buku: RM18.00

Harga Kami: RM14.40
-->Jimat: RM 3.60 ( 20% )

{17/9/07 - Petang tadi sedang mata dok ralit nak melayang, aku dikejutkan oleh hon van - sangkaku bunyi apa yang mendecit2, ingatkan van menjual roti, rupanya van posmen yang menghantar 6 buah novel ini - komplimentari untuk penulis} Pada sesiapa yang berminat bolehlah agaknya cari di kedai2 buku DBP atau Dawama di AU3. Atau pesan terus dari saya, harga RM 20 dan disertakan dengan vcd profil kumpulan Gendang Silat Gemala Kasturi.

(Harga RM 20.00 - senang nak bayar melalui bank nanti, lagi pun disertakan vcd). Hubungi saya melalui serunaifaqir@yahoo.com

9 comments:

kak ila,  9:40 PM  

Waw, tahniah dik. Cantik gambar kulitnya.Kak Ila akan berusaha mendapatkannya nanti, insyaAllah. Kak Ila juga sedang menunggu terbitnya novel sayembara jubli emas kak ila tempoh hari (JERIJI KASIH). Surat perjanjian dah lama sign dan Kak ila dijanjikan selepas kemerdekaan negara, mungkin bulan sep/okt barangkali.
Selamat berkarya...

Anonymous,  2:42 PM  

woh! lamanya...

~ainin naufal~

Ariyatna Adri 4:30 PM  

Bro,

belum isi kad inventori kut. sbb tu tak kuar lagi. hehehe. Ada lah tu, kat dalam stor.

macai_suci 12:25 PM  

Tahniah.....tolong simpankan satu untuk saya.....dimana berlatih gendang sekarang...masihkah di titiwangsa lagi

puteri 4:19 PM  

wah.. tahniah2!

puteri 4:29 PM  

ceritanya psl apa ya?

Hydrocodone 12:59 PM  

BiZGqm The best blog you have!

amahoro tours 2:06 AM  

actually, that's brilliant. Thank you. I'm going to pass that on to a couple of people.

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP