Monday, December 18, 2006

Gendang Di HesCom

Insyallah jika tiada aral melintang saya akan bermain gendang bersama rakan saya di majlis malam tersebut. Puisi saya adalah nyanyi serunai tua, tiada berhuruf, tiada bersuara. Hanya suara2 purba yang merayap di udara, mengitari hati-hati yang pecah. Tak tercapai dek tangan, tak terselam dek ilmu, akhirnya menjadi kosong.

13 comments:

Puteri Daluwarsa 3:56 PM  

Sudah ku tahu kanda SF & geng akan membuat persembahan pada malam itu. Bukan tak mahu datang, tapi ada kerja yang tak masuk diakal harus kujalankan. (Kerja tak masuk diakal = kerja pada malam ahad secara paksaan).

Maka dengan paksa rela, dinda dan rakan sepejabat menegakkan tiang-tiang bukan perjuangan kami. huhuhu...

ha 9:09 PM  
This comment has been removed by a blog administrator.
ha 9:14 PM  

hai @kum...maaf sgt sbb lama ha xmai cini...anyway xterlambat lagi tuk ha wish u a gud luck...4 what...hehehe...faham2 la yer...ha pun tau dari kwn abg...hehehe....

macai_suci 7:10 PM  

kat mana tu bang boleh follow tak...sesekali melewati keindahan puisi ni syok gak

zf_zamir 8:01 PM  

dah tengok, hehe..
tahniah2..nanti boleh jemput untuk function sket, hehe..

dahrie 12:42 AM  

warga hescom sedang menunggu tiupan serunai SF. jumpa di hescom weh

dahrie 12:42 AM  

warga hescom sedang menunggu tiupan serunai SF. jumpa di hescom weh

diya 8:39 PM  

Padanlah serasa ku kenal nama ini saat terpandangkan bicara yang dititipkan buat si puteri katak.. rupanya salah seorg warga e-sastera.

hakim dirani 10:14 AM  

Mudah-mudahan persembahan itu berjalan dengan lancar.

arjuna 7:54 AM  

salam..
tumpang lalu..
saya ada abang yang kerja di Istana Budaya..pandai main serunai dan gendang gak..hari tu dia wakil Malaysia ke Korea..memang semua orang tiada bakat seperti ini..tahniah..!teruskan usaha anda..

Hydrocodone 10:56 AM  

QsWSpl The best blog you have!

application for low interest college loan 1:39 AM  

q1u8U3 Please write anything else!

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP