Sunday, November 05, 2006

Raya Aku

Apa yang seronok raya bila sudah menjangkau usia sebegini? Tambahan pula dengan rakan2 yang sudah hilang entah ke mana. Rancangan tv di rumah pula macam biasa, memaparkan program2 yang langsung tidak membina minda. Rancangan karut lagi mengarut. Jahanam org Melayu macam ini! Jadi apa yang seronok sangat dengan raya? Hehehe ... tapi pengalaman lain pula yang mendatangi aku. Kerana apa? Kerana tahun ini jugalah aku bersolat hari raya di KL dan balik ke Muar jam 4 ptg menaiki bas tambahan yang tambangnya berlipat ganda. Setelah itu menghadiahkan mercun kepada anak buah aku yang sekian waktu menuntut mercun yang telah dijanjikan. Selain dari itu, beraya ke rumah guru di sana. Raya anda bagaimana?

7 comments:

rozais al-anamy 5:55 PM  

salam,
bagi mercun pada anak buah? ya Allah...

Anonymous,  1:21 AM  

tulah, terkejut juga saya. ni kira pakcik berjiwa anak sedara. he..
- ren

Puteri Daluwarsa 9:50 PM  

muar kat ner? raya ke34, aku di rumah mentua di Bakri.

Puteri Daluwarsa 9:51 PM  

pembetulan raya ke 4

Hydrocodone 7:32 PM  

YR1xdd The best blog you have!

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP